Ook dit jaar hebben we weer een bustocht georganiseerd. We vertrekken met de bus om 8:30 uur vanaf de Bethelkerk, om 8:45 is de bus bij de Ark en om 9:00 uur stopt de bus nog bij de Nieuwendammerkerk daarna rijden Amsterdam uit en via Hoofddorp, Leiden, Den Haag, Spijkenisse en Barendrecht naar het Land van Strijen. In Strijen drinken we koffie met gebak. Hier brengen we een bezoek aan het Smederij museum met o.a. Stijlkamers. Aansluitend gebruiken we hier een Strijense koffietafel . Na de lunch maken we een rondrit door het land van Strijen met een gids. Om ongeveer 14:45 brengen we een bezoek aan de Grote of Sint-Lambertuskerk met rondleiding. We hopen rond 18.00 uur weer in Amsterdam te zijn. Zin om gezellig mee te gaan en/of aanvullend informatie vul het contactformulier in  onder vermelding van uw naam, adres, aantal personen, telefoonnummer en plaats waarvan u wenst in te vertrekken.